De boswandeling met Myrna en Ingrid was een mooie ervaring, een ontmoeting met het bos en met jezelf. Magische verhalen, wijze levenslessen en aan het einde een heerlijk kopje thee. Het deed iets met me, het smaakt naar meer.
Marta
Arbodienst medewerker


